Nytt år o nya tag!

Ja vad ska man säga redan förvånat mig själv detta år, skaffat ett gymkort! Trodde aldrig jag skulle skaffa ett.
Men sen kan jag ju erkänna att jag inte hade skaffat det om det inte vore för att jobbet fixat ett avtal med 24 seven. Så friskvårdsbidraget på jobbet täcker kostnaden helt.

Gratis gymkort samt att kunna gymma vilken tid som helst på dygnet? Klart jag tar den chansen!

Varit förkyld nu i en vecka, idag börjar det äntligen kännas bättre så imorgon satsar jag på jobba igen.

Over and out

Kommentera

